YAMAHA MT-09 2024

YAMAHA

MT-09 2024

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΤΕ ΤΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΣΑΣ.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Εμπλουτισμένη με το DNA της Σκοτεινής Πλευράς της Ιαπωνίας, η νέα επιθετική εμφάνιση της MT-09 έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει την αίσθηση της εμβληματικής επιτάχυνσης που προσφέρει ο πλούσιος σε ροπή κινητήρας CP3. Ενσωματώνοντας μια προσέγγιση “less is more”, κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει το επιθετικό στυλ της MT-09.

Το μικρών διαστάσεων, ευέλικτο πλαίσιο παρέχει ακρίβεια στον χειρισμό, ενώ η νέας σχεδίασης θέση οδήγησης προσφέρει την πιο συναρπαστική εμπειρία οδήγησης στη σειρά Hyper Naked. Η επόμενου επιπέδου τεχνολογία ενισχύει περισσότερο την εμπειρία οδήγησης. Περιλαμβάνει ευαίσθητα ως προς την κλίση βοηθήματα για τον αναβάτη, προσαρμόσιμα προγράμματα οδήγησης και μια ολοκαίνουρια πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT με συνδεσιμότητα smartphone και πλοήγηση.


Ολοκαίνουρια εξωτερική σχεδίαση και επιθετικό στυλ

Ενσωματώνοντας μια καθαρή προσέγγιση “‘less is more”, το επόμενης γενιάς στυλ Hyper Naked ανεβάζει την MT-09 στο επόμενο επίπεδο, με επιθετική αλλά και μινιμαλιστική εξωτερική σχεδίαση. Ο νέος δύο λειτουργιών προβολέας LED περικλείεται τώρα σε ένα κάλυμμα, δημιουργώντας μια πιο μικρών διαστάσεων, ενοποιημένη σύνδεση με το πρόσφατα σχεδιασμένο ρεζερβουάρ καυσίμου. Από την πλευρά του, το ρεζερβουάρ προσφέρει μια πιο δυναμική και ελαφρώς κεκλιμένη προς τα εμπρός θέση οδήγησης, διατηρώντας παράλληλα την αιχμηρή και έντονη αισθητική που είναι συνώνυμη με το όνομα MT.

Μια πιο εργονομική θέση οδήγησης

Η MT-09 είναι γνωστή για την ευελιξία και τη σταθερότητά της και αυτό ενισχύεται από την εκλεπτυσμένη εργονομία που επιτρέπει στον αναβάτη να αισθάνεται ένα με τη μοτοσυκλέτα του, προσφέροντας μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων για διαφορετικά στυλ οδήγησης. Για να επιτευχθεί αυτό, η θέση του τιμονιού έχει χαμηλώσει και μπορεί να προσαρμοστεί σε δύο θέσεις, ενώ και τα νέας σχεδίασης μαρσπιέ είναι ρυθμιζόμενα. Η νέα δύο τμημάτων σέλα ενισχύει ακόμη περισσότερο, την αίσθηση ελευθερίας κατά την οδήγηση.

Πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα και πλοήγηση

Η πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών παρέχει μια επιλογή τεσσάρων διαφορετικών θεμάτων θέασης, για να ταιριάζει στις απαιτήσεις σας, αλλά και στο περιβάλλον που οδηγείτε. Μπορείτε να επιλέγετε θέματα μέσω των ολοκαίνουριων διακοπτών του τιμονιού. Μπορείτε επίσης, να συνδέσετε το smartphone σας με τη νέα οθόνη TFT μέσω της δωρεάν εφαρμογής MyRide, για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μηνύματα και κλήσεις, αλλά και για να ακούτε μουσική*. Η πλήρης πλοήγηση σε χάρτες που είναι διαθέσιμη μέσω της δωρεάν εφαρμογής Garmin StreetCross, θα διευκολύνει την κάθε σας διαδρομή. *Απαιτείται η σύνδεση ακουστικών Bluetooth με την MT-09. Τα ακουστικά δεν περιλαμβάνονται.

Γρίλιες ενίσχυσης του ήχου για βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης

Ο βρυχηθμός της ΜΤ-09 θα σας κάνει να χαμογελάτε και είναι ένα από τα πιο καθοριστικά χαρακτηριστικά της, αφού προκαλεί αυθεντικές εκρήξεις αδρεναλίνης με κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Η MT-09 διαθέτει ειδικά σχεδιασμένες εισαγωγές αέρα που τονίζουν τους υψηλής συχνότητας ήχους, οι οποίοι στη συνέχεια ενισχύονται ακόμη περισσότερο ειδικά στις υψηλότερες ταχύτητες, μέσω της σχάρας ενίσχυσης του ήχου που βρίσκεται πάνω από το ρεζερβουάρ καυσίμου και κατευθύνει τον εντυπωσιακό ήχο του CP3 απευθείας σε εσάς.

Προσαρμοζόμενα προγράμματα με ρυθμίσεις Yamaha Ride Control

Προσαρμόστε την οδηγική σας εμπειρία μέσω των ρυθμίσεων του Yamaha Ride Control (YRC), το οποίο σας επιτρέπει να επιλέγετε τα χαρακτηριστικά ισχύος του κινητήρα και το επίπεδο παρέμβασης των ευαίσθητων ως προς την κλίση βοηθημάτων, ανάλογα με τις προτιμήσεις σας και τις εκάστοτε οδικές συνθήκες. Τα τρία ενσωματωμένα προγράμματα οδήγησης έχουν ρυθμιστεί από το εργοστάσιο, για να ταιριάζουν σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης: Είναι τα SPORT, STREET και RAIN, αλλά μπορείτε να δημιουργήσετε δύο επιπλέον προγράμματα για να καλύψετε τις δικές σας προτιμήσεις. Οι ρυθμίσεις του YRC μπορούν να καθοριστούν απευθείας από το μενού της οθόνης ή από το smartphone μέσω της εφαρμογής MyRide.

Τρίτης γενιάς quickshifter

Η MT-09 είναι εφοδιασμένη με ένα τρίτης γενιάς quickshifter με δύο διαφορετικές ρυθμίσεις. Η ρύθμιση 1 επιτρέπει εύκολα ανεβάσματα ταχυτήτων κατά την επιτάχυνση και εξίσου εύκολα κατεβάσματα κατά την επιβράδυνση. Η ρύθμιση 2 βελτιώνει την οδήγηση, επιτρέποντας σας κατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη κατά την επιτάχυνση, αλλά και ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη κατά την επιβράδυνση, επιτρέποντας σας να το χρησιμοποιείτε σε ένα ευρύτερο φάσμα συνθηκών. Για να διατηρηθεί μια πιο φυσική αίσθηση, το τρίτης γενιάς quickshifter δεν λειτουργεί όταν οι στροφές του κινητήρα είναι πολύ χαμηλές ή πολύ υψηλές και όταν η μοτοσυκλέτα δεν επιταχύνει ούτε επιβραδύνει.

Μονάδα IMU 6 αξόνων με νέο Back Slip Regulator

Η προερχόμενη από την R1 και μικρών διαστάσεων μονάδα IMU έξι αξόνων ελέγχει τα ηλεκτρονικά βοηθήματα της MT-09. Συμπεριλαμβάνονται το τριών λειτουργιών σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS), το σύστημα ελέγχου ολίσθησης (SCS), το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του μπροστινού τροχού (LIF) και το Σύστημα Ελέγχου Φρένων. Αυτή η κορυφαία για την κατηγορία τεχνολογία περιλαμβάνει πλέον, σύστημα Back Slip Regulator (BSR), το οποίο παρέχει σταθερότητα αν μπλοκάρει ο πίσω τροχός λόγω υπερβολικού φρεναρίσματος, προσαρμόζοντας το επίπεδο της παραγόμενης ροπής.

Νέος κινητήρας CP3 890 κ.εκ. EU5+

Ο εκπληκτικός υγρόψυκτος, 3-κύλινδρος κινητήρας είναι ελαφρύς και ισχυρός και προσφέρει υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές. Η ακουστική αρμονία που προκύπτει από τον συνδυασμό των ήχων της εισαγωγής και της εξάτμισης, δίνει στον CP3 τον άμεσα αναγνωρίσιμο βρυχηθμό που ενισχύει την αίσθηση της επιτάχυνσης. Τα μπεκ ψεκασμού καυσίμου προσφέρουν αυξημένη απόδοση, ενώ οι βελτιστοποιημένες σχέσεις μετάδοσης και ο εκλεπτυσμένος συμπλέκτης A&S (υποβοήθηση και ολίσθηση) ταιριάζουν με την υψηλή απόδοση του κινητήρα.

Ελαφρύ πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο CF

Το μικρών διαστάσεων πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο CF (ελεγχόμενη πλήρωση) είναι μια μοντέρνα εκδοχή του εμβληματικού πλαισίου Deltabox. Παρέχει υψηλό επίπεδο ακαμψίας, εξαιρετική ανατροφοδότηση και μεγάλη σταθερότητα. Η βελτιστοποιημένη άρθρωση του ψαλιδιού και το ελαφρύ, λεπτό πλαίσιο επιτρέπουν μια πιο χαλαρή αίσθηση στην οδήγηση, κάνοντας την MT-09, την ιδανική μοτοσυκλέτα για μικρές και μεγάλες διαδρομές.

Νέες διαισθητικές λειτουργίες των φλας και σύστημα ειδοποίησης για φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (ESS)

Οι νέοι διακόπτες που έχουν ενσωματωθεί στο τιμόνι επιτρέπουν στον αναβάτη να χειρίζεται το ευρύτερο φάσμα λειτουργιών της νέας MT-09. Συμπεριλαμβάνονται η συνδεσιμότητα smartphone, η πλοήγηση, τα προγράμματα οδήγησης και η επιλογή των διαφόρων μενού. Οι νέες διαισθητικές λειτουργίες των φλας βελτιώνουν περαιτέρω την εμπειρία οδήγησης. Με ένα απαλό πάτημα του διακόπτη αναβοσβήνουν τρεις φορές τα φλας, βοηθώντας τον αναβάτη κατά την αλλαγή λωρίδας ενώ με το πλήρες πάτημά του, τα φλας αναβοσβήνουν συνεχόμενα. Τα φλας απενεργοποιούνται και αυτόματα μετά από 15 δευτερόλεπτα και αφού διανύσει η μοτοσυκλέτα περισσότερα από 150 μέτρα. Το νέο σύστημα ειδοποίησης για φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (ESS) ενεργοποιεί τα φώτα κινδύνου μόλις ανιχνεύσει ξαφνικό φρενάρισμα.

Ρυθμιζόμενη ανάρτηση και νέας γενιάς ελαστικά

Το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 41 χιλ. λειτουργεί με βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις, οι οποίες ταιριάζουν με το μικρών διαστάσεων και υψηλής ακαμψίας πλαίσιο, παρέχοντας εξαιρετική σταθερότητα και πιο ομαλή, αλλά και πιο ελεγχόμενη οδήγηση. Η πολλαπλών ρυθμίσεων πίσω ανάρτηση διαθέτει αναθεωρημένη άρθρωση που επιτρέπει μια πιο δυναμική αίσθηση στις στροφές. Τα νέα ελαστικά Bridgestone Battlax Hypersport S23 M συνδυάζονται με τους τροχούς SpinForged της Yamaha. Προσφέρουν εξαιρετική πρόσφυση και ελαφρύτερο χειρισμό και επιτρέπουν την πλήρη αξιοποίηση της επιτάχυνσης, αλλά και της άφθονης ροπής του κινητήρα.

Ακτινική αντλία Brembo

Για να ταιριάζει με την υψηλή ροπή και την επιτάχυνση της MT-09, η ισχύς πέδησης έχει ενισχυθεί με μια ακτινική αντλία της Brembo, η οποία παράγει γραμμική πίεση στις δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων που έχουν προσαρμοστεί στους δύο μπροστινούς δίσκους των 298 χιλ. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά αποδοτικό φρενάρισμα με ελάχιστη πίεση της μανέτας.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 2EEK, τετραβάλβιδος, In-Line Three-Cylinder
Κυβισμός 890 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 78 × 62,1 χιλ.
Σχέση συμπίεσης 11,5 : 1
Μέγιστη ισχύς 87,5 kW (119,0 PS) / 10.000 σ.α.λ.
Limited power version Έκδοση για οδήγηση με δίπλωμα A2 (περιορισμένη) – 35,0 kW (47,6 PS) / 6.000 σ.α.λ. Έκδοση για οδήγηση με δίπλωμα A2 (απεριόριστη) – 70,0 kW (95,2 PS) / 9.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 93,0 Nm (9,5 kgf-m) / 7.000 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 5,0 λτ./100 χλμ.
CO2 emission 116 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου

Σκελετός Περιμετρικός
Γωνία Κάστερ 24º40′
Ίχνος 108 χιλ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλ.
Σύστημα πίσω ανάρτησης ανάρτηση με μοχλικό, Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 130 χιλ.
Διαδρομή πίσω 117 χιλ.
Εμπρός φρένο Δύο υδραυλικοί δίσκοι 298 χιλ.
Πίσω φρένο Μονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 245 χιλ.
Εμπρός ελαστικό 120/70ZR17M/C (58W) χωρίς αεροθάλαμο
Πίσω ελαστικό 180/55ZR17M/C (73W) χωρίς αεροθάλαμο

Συνολικό μήκος 2.090 χιλ.
Συνολικό πλάτος 820 χιλ.
Συνολικό ύψος 1.145 χιλ.
Ύψος σέλας 825 χιλ.
Μεταξόνιο 1.430 χιλ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 140 χιλ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 193 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 14 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 3,50 λίτρα

TIMH: ΑΠΟ € 11.190