YAMAHA TÉNÉRÉ 700 WORLD RALLY

YAMAHA

TÉNÉRÉ 700 WORLD RALLY

Ο ΘΡΥΛΟΣ ΣΑΣ ΚΑΛΕΙ!

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Εμπνευσμένη από τις μοτοσυκλέτες που κατέκτησαν έξι νίκες στο Ντακάρ, στα χέρια του θρυλικού Γάλλου αναβάτη Stéphane Peterhansel, η Ténéré 700 World Rally διαθέτει αποκλειστικά εργοστασιακά αγωνιστικά χρώματα και υψηλές προδιαγραφές που περιλαμβάνουν ένα ελαφρύ slip-on τελικό της Akrapovič, καθώς και ειδικής σχεδίασης πιρούνι μεγάλης διαδρομής, μαύρους τροχούς και μαύρη επίπεδη σέλα ράλι.

Αυτή η αποκλειστική παντός εδάφους μοτοσυκλέτα είναι το πιο εξελιγμένο μοντέλο Adventure της Yamaha. Με τα δύο ρεζερβουάρ καυσίμου 23 λίτρων και τον δημοφιλή, υψηλής ροπής κινητήρα CP2 690 κ.εκ., καθώς και με κορυφαία ανάρτηση της KYB και συνδεδεμένη οθόνη TFT, η Ténéré 700 World Rally είναι έτοιμη για κάθε περιπέτεια.


Heritage Yamaha Rally Racing colours

Για να γιορτάσει τα 40 χρόνια από τη στιγμή που η πρώτη Ténéré άνοιξε έναν νέο κόσμο περιπέτειας για κάθε αναβάτη, η World Rally διαθέτει τα ιστορικά αγωνιστικά χρώματα της Yamaha, τα οποία είναι εμπνευσμένα από τις εργοστασιακές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του Stéphane Peterhansel. Με ασημί speedblocks και ροζ φλούο λωρίδα σε μπλε βάση, η Ténéré 700 World Rally αποδίδει φόρο τιμής στις πολλαπλές νίκες της Yamaha στον πιο σκληρό αγώνα του κόσμου. Το μπροστινό φτερό είναι μπλε για πλήρη αρμονία με το χρώμα της μοτοσυκλέτας, ενώ για ακόμη μεγαλύτερη αποκλειστικότητα, έχει επιλεγεί το μαύρο χρώμα στους εξωτερικούς σωλήνες του πιρουνιού, τη σέλα και τους τροχούς.

Lightweight Akrapovič slip-on muffler

Αυτή η αποκλειστική μοτοσυκλέτα Adventure διαθέτει πολύ υψηλές προδιαγραφές και κορυφαία εξαρτήματα. Με τον βαθύ, εθιστικό του ήχο, το slip-on τελικό της Akrapovič ενισχύει τον συναρπαστικό χαρακτήρα του κινητήρα CP2 με στρόφαλο 270 μοιρών και αναδεικνύει τον κορυφαίο εξοπλισμό αυτής της αποκλειστικής μοτοσυκλέτας.

Δύο πλευρικά τοποθετημένα ρεζερβουάρ καυσίμου 23 λίτρων

Τα δύο πλευρικά ρεζερβουάρ 23 λίτρων έχουν προσαρμοστεί χαμηλά στο πλαίσιο για να συγκεντρωθούν οι μάζες στο κέντρο και να εξασφαλιστεί ευελιξία στο χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το πάνω μέρος των ρεζερβουάρ βρίσκεται πολύ χαμηλότερα από ό,τι στην Ténéré 700 και παρέχει ευκολότερη μετατόπιση του σώματος του αναβάτη.

Επίπεδη σέλα 2 τμημάτων, εμπνευσμένη από τα ράλι

Η σχεδίαση της σέλας σε 2 τμήματα επιτρέπει την εύκολη αφαίρεση του πίσω τμήματος, ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν Γνήσια Αξεσουάρ όπως σχάρα ή βαλίτσες. Η κατασκευή από διπλό μαύρο-γκρι υλικό έχει σχεδιαστεί για σταθερότητα, αλλά και για άνεση στην οδήγηση. Το επίπεδο προφίλ σας επιτρέπει να κινείστε προς τα πίσω και προς τα εμπρός με ελάχιστη προσπάθεια, όταν μετατοπίζετε το βάρος του σώματός σας για να διατηρήσετε τον έλεγχο σε σκληρό έδαφος. Η εργονομία της Ténéré 700 World Rally είναι ιδανική για καθιστή, αλλά και για όρθια θέση οδήγησης.

Έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone

Η έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών σάς προσφέρει τρεις διαφορετικούς τρόπους θέασης, από τη μοντέρνα ψηφιακή έως την πιο παραδοσιακή αναλογική μορφή. Στη διάθεσή σας βρίσκεται και μια μορφή οθόνης σε στυλ roadbook με χιλιομετρητές. Η CCU της μοτοσυκλέτας επικοινωνεί με την εφαρμογή MyRide, προκειμένου να εμφανίζονται στην οθόνη γραπτά μηνύματα και ειδοποιήσεις εισερχόμενων κλήσεων που σας επιτρέπουν να παραμένετε συνδεδεμένοι ανά πάσα στιγμή.

ABS με 3 επίπεδα λειτουργίας και διακόπτη απενεργοποίησης

Το ABS με δυνατότητα εναλλαγής 3 τρόπων λειτουργίας σάς προσφέρει την επιλογή να αποφασίσετε πώς ακριβώς θα θέλετε η μοτοσυκλέτα σας να συμπεριφέρεται σε διαφορετικά εδάφη. Στη λειτουργία 1, το σύστημα ABS επεμβαίνει και στους δύο τροχούς, όπως απαιτείται από τη νομοθεσία, για την οδήγηση στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Στη λειτουργία 2 ενεργοποιείται στον μπροστινό τροχό και απενεργοποιείται στον πίσω, προσφέροντας μεγαλύτερη σιγουριά στους χωματόδρομους. Η λειτουργία 3, το σύστημα απενεργοποιείται πλήρως και σας προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο στην εκτός δρόμου οδήγηση.

Υψηλών προδιαγραφών πιρούνι 43 χιλ. της KYB, διαδρομή 230 χιλ.

Για προβλεψιμότητα και εύκολο χειρισμό στο χώμα, τα μαύρα καλάμια 43 χιλ. του πιρουνιού KYB της Ténéré 700 World Rally είναι πλήρως ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς και επιτρέπουν στον αναβάτη, να τα προσαρμόσει ιδανικά στα διαφορετικά φορτία, εδάφη και ταχύτητες. Η μαύρη ανοδίωση των εξωτερικών σωλήνων προσφέρει ξεχωριστή εμφάνιση, ενώ με τη διαδρομή 230 χιλ. στον μπροστινό τροχό, αυτή η ποιοτική μπροστινή ανάρτηση ανταπεξέρχεται σε ακραίες εκτός δρόμου συνθήκες οδήγησης.

Ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού Öhlins

Τοποθετημένο πίσω ακριβώς από την πάνω πλάκα τιμονιού, το μικρό και ελαφρύ αμορτισέρ τιμονιού Öhlins παρέχει βελτιωμένο έλεγχο του πλαισίου, ιδίως σε δύσκολα εδάφη εκτός δρόμου. Οι 18 διαφορετικές ρυθμίσεις απόσβεσης σάς επιτρέπουν να επιλέγετε κάθε φορά το επίπεδο αίσθησης και ανάδρασης που προτιμάτε.

Πίσω αμορτισέρ με αλουμινένιο piggyback και διαδρομή 220 χιλ.

Το ρυθμιζόμενο σύστημα της πίσω ανάρτησης χρησιμοποιεί μια ειδικά σχεδιασμένη άρθρωση και είναι εφοδιασμένο με δοχείο piggyback και σώμα αλουμινίου που εξασφαλίζουν σταθερή απόσβεση. Ένα μεγάλο στοπ κραδασμών χρησιμοποιείται για τον αξιόπιστο χειρισμό των πλέον σκληρών εδαφών.

Υψηλής ροπής κινητήρας CP2 690 κ.εκ.

Όταν βιώσετε τη λειτουργία του 2-κύλινδρου κινητήρα CP2 690 κ.εκ. με τον στρόφαλο 270°, θα καταλάβετε γιατί είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους κινητήρες της Yamaha. Η ισχυρή γραμμική ροπή αποδίδεται σε όλο το εύρος των στροφών και προσφέρει υψηλή αποτελεσματικότητα και έλεγχο στο χώμα, ενώ η εξαιρετική οικονομία καυσίμου, οι μικρές διαστάσεις και το χαμηλό του βάρος, τον καθιστούν ιδανικό για την περιπετειώδη αποστολή της μοτοσυκλέτας.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, δικύλινδρο, Υγρόψυκτος, 2EEK, τετραβάλβιδος
Κυβισμός 689 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 80,0 χλστ. x 68,6 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 11.5:1
Μέγιστη ισχύς 55 kW στις 9.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 69 Nm στις 6.500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 4,3 λ./100 χλμ.
CO2 emission 100 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου

Σκελετός διπλός σκελετός, Χαλύβδινος σωλήνας
Γωνία Κάστερ 27º
Ίχνος 105 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι, Ø 43 mm
Σύστημα πίσω ανάρτησης ανάρτηση με μοχλικό, Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 230 χλστ.
Διαδρομή πίσω 220 χλστ.
Εμπρός φρένο Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 282 χλστ.
Πίσω φρένο Μονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 245 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 90/90 – 21 M/C 54V
Πίσω ελαστικό 150/70 R 18 M/C 70V

Συνολικό μήκος 2.370 χλστ.
Συνολικό πλάτος 905 χλστ.
Συνολικό ύψος 1.490 χλστ.
Ύψος σέλας 890 χλστ.
Μεταξόνιο 1.595 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 255 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 219 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 23,0 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 3,0 λίτρα

TIMH: από €13.900