YAMAHA R1M

YAMAHA

R1M

Ιστορία R. Το μέλλον σας.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η Yamaha δημιούργησε την αγωνιστικού προσανατολισμού R1M χρησιμοποιώντας ορισμένες από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν με βάση τη νικηφόρα μοτοσυκλέτα M1 MotoGP. Η κορυφαίας τεχνολογίας ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση (ERS) της Öhlins με μπροστινό πιρούνι αερίου με τεχνολογία αντισπηλαίωσης NPX αναδεικνύει τις καλύτερες επιδόσεις σας σε κάθε πίστα. Επίσης, η χρήση πλαισίου από ανθρακονήματα με χαμηλή μετωπική επιφάνεια σάς βοηθά να ελαχιστοποιήσετε τους χρόνους του γύρου.

Αλλά το στοιχείο που χαρακτηρίζει την R1M ως ένα πραγματικά επαναστατικό μοντέλο, είναι τα τεχνολογικά βοηθήματα για τον αναβάτη, όπως το Σύστημα Ελέγχου Πέδησης, η Διαχείριση Φρένου Κινητήρα και ο Έλεγχος Εκκίνησης, καθώς και η Μονάδα Ελέγχου Επικοινωνίας για την καταγραφή δεδομένων και την ασύρματη ρύθμιση του κινητήρα. Διαθέσιμη στο νέο χρωματικό συνδυασμό Icon Performance σε carbon και black με μπλε λεπτομέρειες και μπλε τροχούς, η R1M είναι η απόλυτη μοτοσυκλέτα της σειράς R που παρέχει το πιο ολοκληρωμένο πακέτο για την πίστα.


Με μια ματιά

  • Κορμός από ανθρακονήματα εμπνευσμένος από την M1
  • Ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση (ERS) Öhlins
  • πιρούνι Öhlins NPX που αποτρέπει τη σπηλαίωση του λαδιού
  • Ελαφρύ πίσω μέρος από ανθρακονήματα
  • Χαραγμένος αριθμός παραγωγής
  • Σύστημα ελέγχου πέδησης (BC)
  • Σύστημα διαχείρισης φρεναρίσματος κινητήρα (EBM)
  • Κινητήρας crossplane 998 κ.εκ.
  • Hλεκτρονικό σύστημα γκαζιού APSG
  • Σύστημα ελέγχου εκκίνησης (LCS)
  • λαστικά Bridgestone Battlax RS11 – πίσω ελαστικό διατομής 190 χιλ.
  • Η αποκλειστική μονάδα ελέγχου επικοινωνίας (CCU) προσφέρει ασύρματη ρύθμιση
  • Αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) 6 αξόνων
  • Ηλεκτρονικά χαρακτηριστικά ελέγχου υψηλής τεχνολογίας

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, Τετρακύλινδρος, 2EEK, τετραβάλβιδος
Κυβισμός 998 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 79,0 × 50,9 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 13,0 : 1
Μέγιστη ισχύς 147,1 kW (200.0 PS) στις 13.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 113,3 Nm (11,6 kg-m) / 11.500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 6,8 λίτ. / 100 χλμ.
CO2 emission 159 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου

Σκελετός Πλαίσιο, Περιμετρικός
Γωνία Κάστερ 24º
Ίχνος 102 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης ανάρτηση με μοχλικό, Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 120 χλστ.
Διαδρομή πίσω 120 χλστ.
Εμπρός φρένο Διπλοί υδραυλικοί δίσκοι, Ø320 χλστ.
Πίσω φρένο Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø220 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 120/70 ZR17M/C (58W) Χωρίς σαμπρέλα
Πίσω ελαστικό 200/55 ZR17M/C (78W) Χωρίς σαμπρέλα

Συνολικό μήκος 2.055 χλστ.
Συνολικό πλάτος 690 χλστ.
Συνολικό ύψος 1.165 χλστ.
Ύψος σέλας 860 χλστ.
Μεταξόνιο 1.405 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 130 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 202 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 17 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 4,9 λίτρα

TIMH: από €30.000