YAMAHA R1

YAMAHA

R1

Ιστορία R. Το μέλλον σας.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Κάθε στοιχείο προηγμένης τεχνολογίας της R1 έχει αναπτυχθεί χρησιμοποιώντας τις γνώσεις που αποκτήθηκαν από την ανάμιξη της Yamaha στους αγώνες κορυφαίου επιπέδου. Ο εντυπωσιακός 4-κύλινδρος κινητήρας crossplane EU5 998 κ.εκ. είναι ο απόγονος της M1, ενώ η αεροδυναμική εξωτερική εμφάνιση προέρχεται απευθείας από την αγωνιστική εξέλιξη της μοτοσυκλέτας.

Πάνω από όλα, όμως, είναι η απίστευτη σειρά ευφυών ηλεκτρονικών της R1 που κάνει αυτήν τη μοτοσυκλέτα τόσο ξεχωριστή. Εξοπλισμένη με τα πάντα, από το γκάζι “ride-by-wire” έως το Σύστημα Ελέγχου Εκκίνησης (LCS), Διαχείριση Φρένου Κινητήρα (EBM) και το Σύστημα Ελέγχου Πέδησης (BC) και πολλά άλλα, είναι η απόλυτη supersport μοτοσυκλέτα της Yamaha που έχει κατασκευαστεί για να πρωτοστατεί στον δρόμο και στην πίστα. Και διατίθεται σε ένα νέο, sport, δίχρωμο χρώμα Icon Blue σε συνδυασμό με μπλε ματ χρώμα, καθώς και στην δυναμική επιλογή Yamaha Black.


Με μια ματιά

  • Αεροδυναμική εξωτερική σχεδίαση σε στυλ M1
  • Υψηλής απόδοσης κινητήρας 998 κ. εκ. EU5
  • Φινίρισμα υψηλής ποιότητας με διχρωμία
  • Ανεστραμμένα πιρούνια KYB 43 χλστ.
  • Σύστημα ελέγχου πέδησης (BC)
  • Σύστημα διαχείρισης φρεναρίσματος κινητήρα (EBM)
  • Νέας γενιάς προβολείς και φώτα θέσης LED
  • Hλεκτρονικό σύστημα γκαζιού APSG
  • Σύστημα ελέγχου εκκίνησης (LCS)
  • Τακάκια φρένων υψηλής τριβής
  • λαστικά Bridgestone Battlax RS11 – πίσω ελαστικό διατομής 190 χιλ.
  • Όργανα TFT με ενδείξεις EBM και BC

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, Τετρακύλινδρος, 2EEK, τετραβάλβιδος
Κυβισμός 998 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 79,0 × 50,9 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 13,0 : 1
Μέγιστη ισχύς 147,1 kW (200.0 PS) στις 13.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 113,3 Nm (11,6 kg-m) / 11.500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 6,8 λίτ. / 100 χλμ.
CO2 emission 159 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου

Σκελετός Πλαίσιο, Περιμετρικός
Γωνία Κάστερ 24º
Ίχνος 102 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης ανάρτηση με μοχλικό, Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 120 χλστ.
Διαδρομή πίσω 120 χλστ.
Εμπρός φρένο Διπλοί υδραυλικοί δίσκοι, Ø320 χλστ.
Πίσω φρένο Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø220 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 120/70 ZR17M/C (58W) Χωρίς σαμπρέλα
Πίσω ελαστικό 190/55 ZR17M/C (75W) Χωρίς σαμπρέλα

Συνολικό μήκος 2.055 χλστ.
Συνολικό πλάτος 690 χλστ.
Συνολικό ύψος 1.165 χλστ.
Ύψος σέλας 855 χλστ.
Μεταξόνιο 1.405 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 130 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 201 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 17 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 4,9 λίτρα

TIMH: από €22.400