YAMAHA XSR900 GP EU5+

YAMAHA

XSR900 GP EU5+

Οδηγήστε τον θρύλο!

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η ενσάρκωση της ιστορίας της Yamaha Racing

Σχεδιασμένη για να ξυπνά μνήμες από τη χρυσή εποχή, η XSR900 GP είναι ο απόλυτος συνδυασμός κλασικού αγωνιστικού στυλ με την πλέον προηγμένη τεχνολογία. Παρέχει συναρπαστική οδήγηση και διεγείρει τις αισθήσεις, όπως καμία άλλη μοτοσυκλέτα. Με στυλ που θυμίζει τις μοτοσυκλέτες Grand Prix της δεκαετίας του 1980, η XSR900 GP είναι η πραγματική ενσάρκωση του ένδοξου αγωνιστικού παρελθόντος της Yamaha. Τα Sport Heritage μοντέλα αποδίδουν φόρο τιμής σε ορισμένες από τις πιο εμβληματικές μοτοσυκλέτες του εργοστασίου, συνδυάζοντας νοσταλγική σχεδίαση με τη νεότερη τεχνολογία σε κινητήρες και πλαίσια. Και σε ότι αφορά τους αγώνες, καμία μοτοσυκλέτα δεν είναι τόσο εμβληματική όσο η YZR500, την οποία είχαν οδηγήσει θρυλικοί αγωνιζόμενοι, σε πολλές νίκες στα Grand Prix των δεκαετιών του 1980 και 1990.


Ξεχωριστή σχεδίαση που παραπέμπει σε αγώνες Grand Prix των δεκαετιών του ’80 και του ’90

Η XSR900 διαθέτει ένα άνω μέρος του φέρινγκ που θυμίζει τη “Χρυσή Εποχή” της δεκαετίας του 1980 για τους αγώνες Grand Prix. Το φέρινγκ σε συνδυασμό με ξεχωριστά προστατευτικά των χεριών φέρνει στη μνήμη την YZR500, ενώ με το πρόσθετο αεροδυναμικό αποτέλεσμα που έχει προκύψει, ενισχύονται η τελική ταχύτητα και η επιτάχυνση. Το κάλυμμα της σέλας του συνεπιβάτη είναι βαμμένο στο χρώμα της μοτοσυκλέτας και ολοκληρώνει την αγωνιστική εμφάνιση, με ένα πίσω μέρος σε στυλ 80’ς.

Νέα πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα

Ο ρετρό σχεδίασης πίνακας οργάνων περιλαμβάνει νέα πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT πέντε ιντσών. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ τεσσάρων θεμάτων θέασης της οθόνης, για να την προσαρμόσετε σε διάφορες εμπειρίες οδήγησης. Συμπεριλαμβάνεται ένα θέμα με αναλογικού στυλ στροφόμετρο που αντλεί έμπνευση από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του παρελθόντος. Για μια πιο πλούσια εμπειρία οδήγησης, η συνδεσιμότητα με smartphone διατίθεται ως στάνταρ στην XSR900 GP και σας επιτρέπει να παραμένετε σε σύνδεση ενώ οδηγείτε, συνδέοντας το smartphone σας με τη μοτοσυκλέτα μέσω της εφαρμογής MyRide.

Υψηλών προδιαγραφών, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ΚΥΒ εμπρός και πίσω

Σε πλήρη αρμονία με το μάντρα του κλασικού στυλ σε συνδυασμό με σύγχρονη τεχνολογία, η XSR900 GP διαθέτει τη νεότερη τεχνολογία στον τομέα των αναρτήσεων. Συμπεριλαμβάνονται πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι KYB και πίσω ανάρτηση με μοχλικό. Και οι δύο αναρτήσεις έχουν βελτιστοποιηθεί για να προσφέρουν καλύτερη οδική συμπεριφορά και πλήρη προσαρμογή στο σπορ στυλ οδήγησης

Νέας σχεδίασης clip-on τιμόνι και διακόπτες τιμονιού

Για να προσφέρει το σπορ στυλ οδήγησης που ταιριάζει με την αγωνιστικής έμπνευσης αισθητική της, η XSR900 GP διαθέτει clip on τιμόνι, το οποίο έχει προσαρμοστεί στην άνω βάση. Αυτό το τιμόνι μετακινεί τον αναβάτη πιο μπροστά στη μοτοσυκλέτα. Αυξάνοντας το φορτίο στο μπροστινό μέρος, προσφέρει την αίσθηση ακριβείας που απαιτείται από μια αγωνιστικού στυλ μοτοσυκλέτα, χωρίς να μειώνει στο ελάχιστο, την άνεση στην οδήγηση.

Πλαίσιο Deltabox με αυξημένη ακαμψία

Τη δεκαετία του ’80, η Yamaha προσάρμοσε για πρώτη φορά το πλαίσιο Deltabox στις Grand Prix μοτοσυκλέτες της και πρωτοστάτησε σε μια νέα τεχνολογία που διαμόρφωσε το μέλλον των σπορ μοτοσυκλετών παραγωγής. Το πλαίσιο Deltabox διατηρείται σε πολλές μοτοσυκλέτες Yamaha μέχρι σήμερα, συμπεριλαμβανομένης της XSR900 GP. Για να υποστηρίξει την πιο σπορ θέση οδήγησης της XSR900 GP, το πλαίσιο έχει ρυθμιστεί ειδικά, για να βελτιώνει τη σταθερότητα στις στροφές και για να αυξάνει την ανατροφοδότηση από το μπροστινό σύστημα

Αναθεωρημένη και εμπνευσμένη από τη δεκαετία του ’80 σέλα, νέα πλαϊνά καπάκια και αφαιρούμενο κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη

Η νέας σχεδίασης, άνετη σέλα αντλεί έμπνευση από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των δεκαετιών του ’80 καιτου ’90. Τα κλειστά πλαϊνά καπάκια έχουν προσαρμοστεί κάτω από τη σέλα για να συμπληρώσουν την αγωνιστική εμφάνιση του φέρινγκ. Ασφαλίζουν με αγωνιστικού στυλ συνδέσμους D-Ring, οι οποίοι παρέχουν γρήγορη και εύκολη αφαίρεση. Το κάλυμμα του πίσω μέρους της σέλας μπορεί να αφαιρεθεί, ώστε να είναι δυνατή η μεταφορά συνεπιβάτη.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, δικύλινδρο, Υγρόψυκτος, 2EEK, CP2, τετραβάλβιδος
Κυβισμός 689 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 80,0×68,6 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 11.5:1
Μέγιστη ισχύς 54,0kW(73,4PS)/8750 σ.α.λ.
Limited power version 35,0 kW (47,6 PS) @ 7.750 rpm
Μέγιστη ροπή 67,0N・m(6,8kgf・m)/6500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης Electronic ignition (TCI)
Σύστημα εκκίνησης Electronic ignition (TCI)
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 4,3 L/100 km
CO2 emission 100 g/km
Τροφοδοσία Ψεκασμός καυσίμου

Σκελετός Περιμετρικός
Γωνία Κάστερ 24°30′
Ίχνος 90 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης (Ανάρτηση με μοχλικό), Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 130 χλστ.
Διαδρομή πίσω 130 χλστ.
Εμπρός φρένο 298 χλστ.
Πίσω φρένο 245 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 120/70 ZR 17M/C(58W) Χωρίς σαμπρέλα
Πίσω ελαστικό 180/55 ZR 17M/C(73W) Χωρίς σαμπρέλα
Track μη διαθέσιμο

Συνολικό μήκος 2075 χλστ.
Συνολικό πλάτος 865 χλστ.
Συνολικό ύψος 1120 χλστ.
Ύψος σέλας 855 χλστ.
Μεταξόνιο 1.405 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 140 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 190 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 14L
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 3,00L

TIMH: από €14.200