YAMAHA TRICITY 300

YAMAHA

TRICITY 300

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ!

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Όλος ο σχεδιασμός αυτού του μοναδικού μοντέλου Urban Mobility έχει σκοπό να κάνει τις καθημερινές μετακινήσεις σας απλές, εύκολες και διασκεδαστικές. Οι διπλοί μπροστινοί τροχοί με κλίση χαρίζουν καλύτερο κράτημα για ομαλό στρίψιμο, ενώ το ελαφρύ τιμόνι και το μικρό πλάτος διευκολύνουν την οδήγηση σε δρόμους με συμφόρηση.

Κάθε φορά που σταματάτε, το σύστημα στήριξης Standing Assist είναι μια ευπρόσδεκτη ευκολία, ενώ όταν ανάψει πράσινο, ο ανταποκριτικός κινητήρας Blue Core 300 κ.εκ. προδιαγραφών EURO5 σάς οδηγεί στον προορισμό σας σε χρόνο ρεκόρ. Με καλαίσθητη εξωτερική σχεδίαση και απαράμιλλες προδιαγραφές, το Tricity 300 είναι η καλύτερη λύση για τη μετακίνηση στην πόλη.


Τρίτροχο μοντέλο Urban Mobility με γονίδια Tricity

Με το Tricity 300 η Yamaha ανοίγει τον κόσμο του Urban Mobility σε ένα ευρύτερο κοινό. Με δυναμικό στυλ και ευέλικτη απόδοση, σε συνδυασμό με κορυφαίες στην κατηγορία του προδιαγραφές και φιλική προς το χρήστη τεχνολογία, αυτό το τρίτροχο σκούτερ δίνει σε πολύ περισσότερους οδηγούς τη δυνατότητα να μετακινηθούν ελεύθερα στην πόλη, καθώς μπορεί να το οδηγήσει οποιοσδήποτε διαθέτει απλό δίπλωμα αυτοκινήτου*. (*Ενδέχεται να ισχύουν περιορισμοί ανά χώρα βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας. Επιπλέον η Yamaha συνιστά σε όλους τους αναβάτες να παρακολουθήσουν μαθήματα οδήγησης μοτοσυκλέτας πριν οδηγήσουν οποιοδήποτε δίτροχο ή τρίτροχο όχημα.)

Οικονομικός και υψηλής απόδοσης κινητήρας Blue Core 300 κ.εκ. που συμμορφώνεται με το πρότυπο EURO5

Το Tricity 300 παίρνει κίνηση από τον υψηλής απόδοσης οικονομικό κινητήρα Blue Core EURO5 300 κ.εκ., θέτοντας τα πρότυπα στον κόσμο του Urban Mobility. Ο υδρόψυκτος μονοκύλινδρος τετράχρονος κινητήρας παράγει άφθονη ισχύ για μεγαλύτερες αποστάσεις στην εθνική οδό, ενώ με την υψηλή και ομαλή ροπή στις χαμηλές στροφές και το βελτιστοποιημένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, απλώς βάζετε μπροστά και φεύγετε!

Standing Assist system

Η μετακίνηση στην πόλη περιλαμβάνει συνήθως πολύ σταμάτημα και ξεκίνημα. Για το λόγο αυτό, η Yamaha ανέπτυξε το σύστημα στήριξης Standing Assist για μεγαλύτερη ευκολία όταν σταματάτε σε φανάρια ή διασταυρώσεις.

Ελαφρύτερο στην κατηγορία του / Εξαιρετική αυτονομία

Το Tricity 300 είναι σχεδιασμένο για να σας προσφέρει το χαμηλό βάρος και την ευελιξία ενός σκούτερ μαζί με την επιπλέον αίσθηση σιγουριάς και σταθερότητας που χαρίζουν οι τρεις τροχοί. Εκτός από το είναι το πιο ελαφρύ σκούτερ στην κατηγορία του, είναι και ένα από τα μοντέλα με τις υψηλότερες προδιαγραφές. Παράλληλα, με το ρεζερβουάρ 13 λίτρων και το αεροδυναμικό αμάξωμα και ανεμοθώρακα, είναι η πιο έξυπνη επιλογή για μεγάλα ταξίδια.

Μεγάλος χώρος αποθήκευσης

Εκτός από το σπορ παρουσιαστικό, το κομψό αμάξωμα και τις μοναδικές προδιαγραφές, το δυναμικό Tricity 300 είναι επίσης ένα εξαιρετικά πρακτικό και λειτουργικό σκούτερ. Προσφέρει χώρο αποθήκευσης για δύο κράνη full-face ή χαρτοφύλακα Α4 και μπορείτε να χειρίζεστε την ανάφλεξη και τις κλειδαριές με το βολικό Smart Key. Για τις συσκευές σας, υπάρχει μια πρίζα DC στο μπροστινό πλαίσιο.

Όργανα LCD και φινίρισμα υψηλής ποιότητας

Το Tricity 300 είναι ένα όχημα ανώτερης κατηγορίας, με ποιοτική εμφάνιση και απαράμιλλο φινίρισμα. Οι κορυφαίες στην κατηγορία του προδιαγραφές περιλαμβάνουν πίνακα οργάνων τύπου μοτοσικλέτας που εμφανίζει τις βασικές πληροφορίες με σαφή και κατανοητό τρόπο. Υπάρχουν ενδεικτικές λυχνίες για το ABS, το σύστημα στήριξης Standing Assist, το TCS και τη θερμοκρασία αέρα περιβάλλοντος, με μια χρήσιμη προειδοποίηση που ανάβει όταν η θερμοκρασία είναι 3ºC ή χαμηλότερη.

Δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου

Ο τρίτροχος σχεδιασμός του Tricity 300 προσφέρει αυξημένη αίσθηση σταθερότητας και σιγουριάς, καθώς μπορεί να χειριστεί πολλαπλά είδη οδοστρώματος και συνθήκες οδήγησης. Τα κορυφαία στην κατηγορία τους μπροστινά και πίσω δισκόφρενα διαμέτρου 267 χιλ. χαρίζουν άφθονη ισχύ πέδησης, ενώ το ενοποιημένο σύστημα πέδησης της Yamaha και το ABS παρέχουν καλύτερο έλεγχο σε υγρές ή ολισθηρές συνθήκες.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, SOHC, τετραβάλβιδος, Μονοκύλινδρος
Κυβισμός 292 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 70,0 x 75,9 χιλ.
Σχέση συμπίεσης 10.9:1
Μέγιστη ισχύς 20,6 kW στις 7.250 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 29,0 Nm στις 5.750 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Σύστημα τροφοδοσίας Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Αυτόματο με τραπεζοειδή ιμάντα
Κατανάλωση καυσίμου 3,3 l / 100 km
Εκπομπές ρύπων 77 g / km

Σύστημα εμπρός ανάρτησης Διπλό τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή εμπρός τροχού 100 χιλ.
Σύστημα πίσω ανάρτησης Αιωρούμενο συγκρότημα μετάδοσης
Διαδρομή πίσω τροχού 84 χιλ.
Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 267 χιλ.
Πίσω φρένο Μονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 267 χιλ.
Εμπρός ελαστικό 120/70-14M/C 55P χωρίς σαμπρέλα
Πίσω ελαστικό 140/70-14M/C 62P χωρίς σαμπρέλα

Συνολικό μήκος 2.250 χιλ.
Συνολικό πλάτος 815 χιλ.
Συνολικό ύψος 1.470 χιλ.
Ύψος σέλας 795 χιλ.
Μεταξόνιο 1.595 χιλ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 130 χιλ.
Βάρος πλήρες υγρών 239 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 13 λίτρα

TIMH: €9.330