YAMAHA YZ250F

YAMAHA

YZ250F

ΡΥΘΜΙΣΗ. ΑΓΩΝΑΣ. ΝΙΚΗ.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ένα βασικό χαρακτηριστικό της YZ250F είναι ο τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας 250 κ.εκ. με ανεστραμμένη κεφαλή. Η ξεχωριστή μπροστινή εισαγωγή αέρα τροφοδοτεί καθαρό αέρα στο μπεκ καυσίμου, ώστε να σας προσφέρει επιτάχυνση που θα σας δώσει το προβάδισμα, καθώς και άμεσα διαθέσιμη ισχύ, όποτε τη χρειάζεστε. Επιπλέον, η μικρών διαστάσεων σχεδίαση του κινητήρα συνεισφέρει σημαντικά στον ευέλικτο χειρισμό της μοτοσυκλέτας χάρη στη συγκέντρωση των μαζών.

Όταν οι επιφάνειες της πίστας ή οι καιρικές συνθήκες αλλάζουν, η εφαρμογή Power Tuner σάς επιτρέπει να προσαρμόζετε τις ρυθμίσεις του κινητήρα της YZ250F σας για ομαλή έως επιθετική λειτουργία. Το πιρούνι SSS (Speed Sensitive System) και η ανάρτηση Monocross που έχει αποδείξει την αξία της στους αγώνες, διαθέτουν ιδανικές ρυθμίσεις απόσβεσης σε χαμηλή ταχύτητα, οι οποίες προσφέρουν εξαιρετικό κράτημα και βελτιωμένη πρόσφυση, ενώ το πλαίσιο παρέχει άφθονη πληροφόρηση στον αναβάτη. Γρήγορη, ευέλικτη και έξυπνη, η ρυθμιζόμενη YZ250F έχει κατασκευαστεί για να προσφέρει τις απόλυτες επιδόσεις σε κάθε πίστα.


Βελτιωμένες ρυθμίσεις ανάρτησης

Το πιρούνι SSS (Σύστημα ευαίσθησίας ταχύτητας) της YZ250F είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία του και διαθέτει νέες ρυθμίσεις απόσβεσης χαμηλής ταχύτητας για ακόμη καλύτερη απόκριση. Στο πίσω σύστημα Monocross χρησιμοποιούνται, επίσης, νέες ρυθμίσεις ανάρτησης για βελτιωμένη πρόσφυση και καλύτερη αίσθηση.

Νέα, ελαφρά μέρη πλαισίου

Έχουν γίνει διάφορες βελτιώσεις για το όσο το δυνατόν χαμηλότερο μη αναρτώμενο βάρος, για ακόμη πιο άμεση απόκριση του πλαισίου. Η νέα, ελαφριά πίσω πλήμνη και η ανασχεδιασμένη αλυσίδα συμβάλλουν στη μείωση του βάρους του πιο πρόσφατου μοντέλου.

Σχεδίαση κινητήρα που έχει χαρίσει νίκες στο MX2

Με την υψηλής απόδοσης μπροστινή εισαγωγή αέρα, αυτός ο δυναμικός κινητήρας διαθέτει την πιο τεχνολογικά προηγμένη σχεδίαση στην κατηγορία του. Στην ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία του περιλαμβάνονται πολλές νίκες σε αγώνες και τίτλοι. Έτσι, λοιπόν, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι ο κινητήρας με ανεστραμμένη κεφαλή της YZ250F προσφέρει την απόδοση, τη χρηστικότητα και την αντοχή που χρειάζεστε για να κερδίσετε.

Φαρδύτερη πίσω ζάντα και ελαστικό

Η YZ250F διαθέτει νέα, φαρδύτερη πίσω ζάντα 2,15 ιντσών με φαρδύτερο πίσω ελαστικό 110/90-19 που προσφέρει αυξημένη πρόσφυση για την καλύτερη δυνατή εκκίνηση.

Νέα γραφικά και χρώματα πλαισίου δύο αποχρώσεων

Με μπλε ζάντες και πλαίσιο δύο χρωμάτων Icon Blue, η YZ250F έχει το ίδιο καλή εμφάνιση τόσο στην πίστα όσο και στο paddock. Και για να γίνει πιο κομψό, το νέο μοντέλο περιλαμβάνει νέα γραφικά ενσωματωμένα στα πλαστικά που διατηρούν το ίδιο καλή εμφάνιση για μεγαλύτερο διάστημα.

Διακόπτης χαρτογράφησης δύο θέσεων στο τιμόνι

Αφού επιλεγούν και προφορτωθούν οι δύο επιθυμητοί χάρτες κινητήρα πριν από τον αγώνα με την εφαρμογή Power Tuner, είναι δυνατή η επιλογή χαρτογράφησης από τον διακόπτη που υπάρχει στο τιμόνι. Αυτή η στιγμιαία ρύθμιση επιτρέπει την αλλαγή χαρτογράφησης εν κινήσει, με το γκάζι κλειστό, παρέχοντας απόλυτο έλεγχο υπό όλες τις συνθήκες.

Δαγκάνα φρένου με μεγάλο έμβολο

Για την επίτευξη όσο το δυνατόν ταχύτερων γύρων, η απόδοση των φρένων είναι το ίδιο σημαντική με την ισχύ του κινητήρα. Ο μπροστινός δίσκος 270 χλστ. της YZ250F διαθέτει μια ελαφριά δαγκάνα με διπλά έμβολα μεγάλης διαμέτρου 25,4 χλστ., για κορυφαία απόδοση στην κατηγορία και εξαιρετική αίσθηση.

Ελαφρύ πλαίσιο αλουμινίου

Ο ελαφρύς σκελετός αλουμινίου την καθιστά μία από τις μοτοσυκλέτες με την καλύτερη απόκριση κι ευελιξία στην κατηγορία της. Χρησιμοποιώντας τοιχώματα πλαισίου διαφορετικού πάχους, οι σχεδιαστές της Yamaha έχουν ενσωματώσει διάφορα επίπεδα ακαμψίας σε βασικά σημεία, προκειμένου να επιτύχουν ένα ισορροπημένο πλαίσιο με εξαιρετικό χειρισμό, που σας παρέχει την ανατροφοδότηση και την αυτοπεποίθηση που χρειάζεστε για να πετύχετε τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις.

Εύχρηστη εφαρμογή Power Tuner

Το κρυφό πλεονέκτημα της Yamaha είναι η δωρεάν εφαρμογή Power Tuner, η οποία μέσω του smartphone σας διευκολύνει τη ρύθμιση του χαρακτήρα της απόδοσης του κινητήρα ανάλογα με την εκάστοτε πίστα και τις μεταβαλλόμενες οδικές και καιρικές συνθήκες.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 2EEK, τετραβάλβιδος, Μονοκύλινδρος
Κυβισμός 250 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 77,0 × 53,6 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 13,8 : 1
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης 5 ταχυτήτων, Μόνιμης εμπλοκής
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου

Σκελετός Διπλός ημιπεριμετρικός
Γωνία Κάστερ 26° 50
Ίχνος 119 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης ανάρτηση με μοχλικό, Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 310 χλστ.
Διαδρομή πίσω 317 χλστ.
Εμπρός φρένο Μονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 270 χλστ.
Πίσω φρένο Μονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 80/100-21 51M Τύπος με αεροθάλαμο
Πίσω ελαστικό 110/90-19 62M Τύπος με αεροθάλαμο

Συνολικό μήκος 2.175 χλστ.
Συνολικό πλάτος 825 χλστ.
Συνολικό ύψος 1.285 χλστ.
Ύψος σέλας 970 χλστ.
Μεταξόνιο 1.475 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 335 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 106 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 6,2 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 0,95 λίτρα

TIMH: από €9.200