YAMAHA TÉNÉRÉ 700

YAMAHA

TÉNÉRÉ 700

Ο επόμενος ορίζοντας είναι δικός σας!

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Με τον δικύλινδρο υψηλόρροπο κινητήρα 690 κ.εκ. προδιαγραφών EU5 και ειδικά βελτιστοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων για ιδανική ισορροπία μεταξύ ισχύος και ελέγχου, αυτή η rally προδιαγραφών adventure μοτοσυκλέτα μεγάλων αποστάσεων, κατασκευάστηκε για τέλεια απόδοση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης στο χώμα και την άσφαλτο.

Το μικρών διαστάσεων σωληνωτό πλαίσιο και η λεπτή εξωτερική σχεδίαση προσφέρουν μέγιστη ευελιξία στην εκτός δρόμου οδήγηση, με τον αναβάτη όρθιο ή καθισμένο στη σέλα, ενώ η μεγάλης διαδρομής ανάρτηση και οι ακτινωτοί τροχοί σου δίνουν τη δυνατότητα να μετακινηθείς με ασφάλεια όπου και όποτε το θελήσεις. Απλά γεμίστε το ρεζερβουάρ και ανοίξτε το γκάζι. Ο Επόμενος Ορίζοντας είναι Δικός σας.


Τετράχρονος κινητήρας CP2 690 κ.εκ. προδιαγραφών EU5

Στην έρημο, σε ορεινά μονοπάτια ή στον αυτοκινητόδρομο, όπου κι αν οδηγείτε την Ténéré σας, ο 2-κύλινδρος κινητήρας 690 κ.εκ. προδιαγραφών EU5, προσφέρει άμεση ισχύ που θα ανταποκριθεί πλήρως σε κάθε περίσταση. Με την ισχυρή, γραμμική ροπή και το βελτιστοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων, αυτή η ελαφριά adventure μοτοσυκλέτα θα σας πάει παντού και θα σας προσφέρει τον πλήρη έλεγχο, σε κάθε περιβάλλον οδήγησης.

Διπλό σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο

Όταν βρεθείς σε δύσκολες εκτός δρόμου συνθήκες, θα εκτιμήσεις τις μικρές διαστάσεις και τη στιβαρότητα του διπλού σωληνωτού ατσάλινου πλαισίου της Ténéré 700. Το κοντό μεταξόνιο και η λεπτή εξωτερική σχεδίαση παρέχουν μεγάλη ευκινησία σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ η απόσταση 240 χιλ. από το έδαφος έχει σχεδιαστεί για αξιόπιστη οδήγηση σε δύσκολα εδάφη.

Λεπτό προφίλ, μικρές διαστάσεις και επίπεδη σέλα

Για μέγιστη ευελιξία, η Ténéré 700 έχει επίπεδη σέλα και στενό προφίλ που διευκολύνουν τη μετατόπιση του βάρους του αναβάτη, είτε κάθεται στη σέλα, είτε οδηγεί όρθιος. Η ξεκούραστη θέση οδήγησης προσφέρει άνεση στην ολοήμερη οδήγηση και το μεγάλης αυτονομίας λεπτό ρεζερβουάρ 16 λίτρων παρέχει εξαιρετική στήριξη των γονάτων και απόλυτο έλεγχο σε κάθε οδόστρωμα.

Μπροστινή όψη rally με 4 προβολείς LED

Η Yamaha είναι ένα από τα κορυφαία εργοστάσια στον κόσμο των ράλι για περισσότερα από 40 χρόνια, και η επιθετική όψη της Ténéré 700 είναι εμπνευσμένη από τις εμβληματικές εργοστασιακές μοτοσυκλέτες που έχουν αγωνιστεί στο Dakar. Με πλήρη φωτισμό LED που περιλαμβάνει έναν πανίσχυρο, εμβληματικό προβολέα με 4 LED που φωτίζει στις πιο σκοτεινές άγριες συνθήκες, αυτό το επιβλητικό και χαρακτηριστικό στυλ φέρνει σε πρώτο πλάνο, την αυθεντική προδιαγραφών rally τεχνολογία της μοτοσυκλέτας.

Ανεστραμμένο πιρούνι μεγάλης διαδρομής

Δες τη rally προδιαγραφών μπροστινή ανάρτηση και θα διαπιστώσεις ότι αυτή η ελαφριά adventure μοτοσυκλέτα έχει κατασκευαστεί για να κυριαρχεί στα πιο εχθρικά εδάφη! Με ανθεκτικά καλάμια 43 χιλ. και διαδρομή 210 χιλιοστών, αυτό το ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι προσφέρει ομαλή οδήγηση και ελαφριά αίσθηση στο τιμόνι. Θα αντιμετωπίσει με ακρίβεια ότι κι αν προκύψει στην περιπέτειά σου!

Πίσω αμορτισέρ με τηλεχειριζόμενη ρύθμιση

Η προηγμένη πίσω ανάρτηση έχει σχεδιαστεί για ομαλή και σταθερή οδήγηση σε διάφορες συνθήκες στο χώμα ή τον αυτοκινητόδρομο, είτε οδηγείς μόνος σου, είτε με συνεπιβάτη και αποσκευές. Προσφέροντας διαδρομή 200 χιλ. στον τροχό, αυτό το σύστημα προδιαγραφών rally διαθέτει βολική ρύθμιση με τηλεχειρισμό, που επιτρέπει αλλαγή ρυθμίσεων εν κινήσει.

ABS με 3 επίπεδα λειτουργίας και διακόπτη απενεργοποίησης

Για εξαιρετική απόδοση σε οποιοδήποτε οδόστρωμα, η Ténéré 700 διαθέτει ABS 3 λειτουργιών με δυνατότητα απενεργοποίησης. Στη λειτουργία 1, το σύστημα ABS επεμβαίνει και στους δύο τροχούς, όπως απαιτείται από τη νομοθεσία, για την οδήγηση στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Στη λειτουργία 2 το σύστημα επεμβαίνει μόνο στον μπροστινό τροχό, για μεγαλύτερη σιγουριά κατά την οδήγηση στο χώμα. Στη λειτουργία 3 το σύστημα είναι πλήρως απενεργοποιημένο, ώστε να έχετε τον απόλυτο έλεγχο στις εκτός δρόμου εξερευνήσεις σας.

Έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone

Η έγχρωμη οθόνη TFT 5″ προσφέρει δύο διαφορετικές επιλογές θέασης, με ένα μοντέρνο δυναμικό θέμα και ένα πιο παραδοσιακό που θυμίζει την εποχή των αναλογικών οργάνων. Η CCU της μοτοσυκλέτας επικοινωνεί με την εφαρμογή MyRide, προκειμένου να εμφανίζονται στην οθόνη γραπτά μηνύματα και ειδοποιήσεις εισερχόμενων κλήσεων που σας επιτρέπουν να παραμένετε συνδεδεμένοι ανά πάσα στιγμή. Η συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο, σας επιτρέπει να παρακολουθείτε όλες τις σημαντικές παραμέτρους της μοτοσυκλέτας μέσω της εφαρμογής.

Πιλοτήριο σε στυλ rally

Όλα τα χαρακτηριστικά της Ténéré 700, στα οποία συμπεριλαμβάνονται ο rally πίνακας οργάνων και το κωνικό τιμόνι, έχουν υποβληθεί σε διεξοδικές δοκιμές και αξιολογήθηκαν στο πλέον απαιτητικό και δύσκολο περιβάλλον, με το πρωτότυπο μοντέλο Ténéré 700 World Raid. Το πιλοτήριο σχεδιάστηκε με βάση πολύτιμες συμβουλές από αναβάτες adventure μοτοσυκλετών από όλον τον κόσμο και συνδυάζει εξαιρετικές λειτουργικές δυνατότητες με αγωνιστική εμφάνιση.

Ακτινωτοί τροχοί 21 ιντσών/18 ιντσών

Ακριβώς όπως οι εργοστασιακές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες rally της Yamaha, η Ténéré 700 διαθέτει μπροστινό τροχό 21 ιντσών και πίσω τροχό 18 ιντσών που συνδυάζουν χαμηλό βάρος, στιβαρότητα και εξαιρετική αντοχή στους κραδασμούς. Για υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και αντοχής στο χώμα και τον δρόμο, αυτοί οι ακτινωτοί τροχοί αλουμινίου συνδυάζονται με ελαστικά Pirelli Scorpion Rally.

Λεπτό ρεζερβουάρ καυσίμου και μεγάλη αυτονομία

Με αυτονομία που ξεπερνά τα 350 χλμ., το εντυπωσιακό ρεζερβουάρ καυσίμου 16 λίτρων προσφέρει μεγαλύτερη σιγουριά όταν διανύεις μεγάλες αποστάσεις σε απομακρυσμένες περιοχές. Με λεπτό πίσω τμήμα, αυτό το μικρών διαστάσεων ρεζερβουάρ καυσίμου διασφαλίζει βέλτιστη εργονομία και έχει σχεδιαστεί ώστε να διευκολύνει πολλές θέσεις οδήγησης, με τον αναβάτη όρθιο ή καθισμένο στη σέλα.

Καλή προστασία του αναβάτη

Ο συνδυασμός της επίπεδης σέλας με το μικρών διαστάσεων πλαίσιο και το στενό ρεζερβουάρ καυσίμου προσφέρει εργονομική θέση οδήγησης και ο ανεμοθώρακας τύπου ράλι, οι σκληρές προστατευτικές χούφτες και η ελαφριά μάσκα παρέχουν προστασία από τα καιρικά φαινόμενα και κάνουν ακόμη πιο ευχάριστες και ξεκούραστες τις μακρινές διαδρομές.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, δικύλινδρο, Υγρόψυκτος, 2EEK
Κυβισμός 689 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 80,0 x 68,6 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 11,5 : 1
Μέγιστη ισχύς 54,0 kW (73,4 PS) στις 9.000 σ.α.λ.
Limited power version 35,0 kW (47,6 PS) στις 7.750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 68,0 Nm / 6.500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 4,3 λίτρα / 100 χλμ.
CO2 emission 100 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου

Σκελετός διπλός σκελετός, Χαλύβδινος σωλήνας
Γωνία Κάστερ 27º
Ίχνος 105 χιλ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι, Ø 43 mm
Σύστημα πίσω ανάρτησης ανάρτηση με μοχλικό, Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 210 χιλ.
Διαδρομή πίσω 200 χιλ.
Εμπρός φρένο Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 282 χιλ.
Πίσω φρένο Μονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 245 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 90/90 – 21 M/C 54V
Πίσω ελαστικό 150/70 R 18 M/C 70V

Συνολικό μήκος 2.370 χιλ.
Συνολικό πλάτος 905 χιλ.
Συνολικό ύψος 1.455 χιλ.
Ύψος σέλας 875 χιλ.
Μεταξόνιο 1.595 χιλ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 240 χιλ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 205 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 16,0 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 3 λίτρα

TIMH: από €11.600