YAMAHA TÉNÉRÉ 700 WORLD RAID

YAMAHA

TÉNÉRÉ 700 WORLD RAID

Πέρα από τον επόμενο ορίζοντα!

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Τα δύο μεγάλης χωρητικότητας ρεζερβουάρ γεμίζουν με 23 λίτρα καυσίμου και σας προσφέρουν αυτονομία έως και 500 χλμ., έτσι ώστε να μπορείτε να διασχίζετε τεράστιες εκτάσεις άγριας φύσης, χωρίς να ανησυχείτε για την επάρκεια του καυσίμου. Για να παραμένετε ενημερωμένοι και σε επαφή όπου κι αν βρεθείτε, η έγχρωμη οθόνη TFT 5″ με συνδεσιμότητα smartphone εμφανίζει μηνύματα και ειδοποιήσεις για τις εισερχόμενες κλήσεις.

Στα αποκλειστικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται το αμορτισέρ τιμονιού Öhlins, καθώς και η πλήρως ρυθμιζόμενη μπροστινή και πίσω ανάρτηση για μεγάλες διαδρομές, που έχει σχεδιαστεί ειδικά για ανώμαλο έδαφος εκτός δρόμου, ενώ το ABS 3 τρόπων λειτουργίας προσφέρει σιγουριά σε όλες τις συνθήκες. Το μόνο που λείπει από αυτήν την μοτοσυκλέτα είναι ένας αναβάτης όπως εσείς, που διαθέτει το κουράγιο να αποδράσει από την καθημερινότητά του και να εξερευνήσει ό, τι κρύβεται πέρα από τον επόμενο ορίζοντα.


Δύο πλευρικά τοποθετημένα ρεζερβουάρ καυσίμου 23 λίτρων

Η Ténéré 700 World Raid είναι εξοπλισμένη με δύο πλευρικά τοποθετημένα ρεζερβουάρ καυσίμου 23 λίτρων, για αυτονομία έως και 500 χλμ. Τοποθετημένη χαμηλά στο πλαίσιο, αυτή η σχεδίαση μεγάλης χωρητικότητας διευκολύνει τον ευέλικτο χειρισμό, με συγκέντρωση της μάζας στο κέντρο της μοτοσυκλέτας. Το υψηλότερο τμήμα του ρεζερβουάρ βρίσκεται πολύ πιο κάτω απ’ ότι στην Ténéré 700, για ομαλή μετάβαση μεταξύ του μπροστινού μέρους της σέλας και του ρεζερβουάρ και μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων για τον αναβάτη.

Επίπεδη σέλα 2 τμημάτων, εμπνευσμένη από τα ράλι

Αυτή η σχεδίαση επιτρέπει στον αναβάτη να μετακινείται προς τα πίσω και προς τα εμπρός με ελάχιστη προσπάθεια, όταν επιχειρεί να μετατοπίσει το βάρος του σώματός του, για να διατηρήσει τον έλεγχο σε σκληρό έδαφος. Η εργονομία είναι ιδανική για οδήγηση σε καθιστή και όρθια θέση. Η 2 τμημάτων σέλα επιτρέπει εύκολη αφαίρεση του πίσω μέρους για την τοποθέτηση αξεσουάρ όπως σχάρα, ή βαλίτσα, ενώ η κατασκευή της από δύο υλικά εξασφαλίζει σταθερή, αλλά και άνετη οδήγηση.

Έγχρωμη TFT 5″ με δυνατότητα συνδεσιμότητας στο κινητό τηλέφωνο

Η έγχρωμη οθόνη TFT 5″ σάς προσφέρει τρεις διαφορετικούς τρόπους εμφάνισης, από την σύγχρονη ψηφιακή σχεδίαση έως την πιο παραδοσιακή αναλογική, ενώ υπάρχει επίσης μια εμφάνιση σε στυλ roadbook, με αντίστροφους μετρητές ταξιδιού. Η CCU της μοτοσυκλέτας επικοινωνεί με την εφαρμογή MyRide, προκειμένου να εμφανίζονται στην οθόνη γραπτά μηνύματα αλλά και ειδοποιήσεις εισερχόμενων κλήσεων και με αυτόν τον τρόπο να παραμένετε συνδεδεμένοι ανά πάσα στιγμή.

ABS με δυνατότητα εναλλαγής 3 τρόπων λειτουργίας

Το ABS με δυνατότητα εναλλαγής 3 τρόπων λειτουργίας σάς προσφέρει την επιλογή να αποφασίσετε πώς ακριβώς θα θέλετε η μοτοσυκλέτα σας να συμπεριφέρεται σε διαφορετικά εδάφη. Η Λειτουργία 1 περιλαμβάνει πλήρη ενεργοποίηση, με το ABS να λειτουργεί και στους δύο τροχούς, κάτι που απαιτείται νομικά στους δημόσιους δρόμους. Η Λειτουργία 2 περιλαμβάνει απενεργοποίηση στον μπροστινό ή τον πίσω τροχό, για μεγαλύτερη σιγουριά κατά την οδήγηση σε διαδρομές με χαλίκια, ενώ η Λειτουργία 3 προσφέρει πλήρη απενεργοποίηση, για απόλυτο έλεγχο κατά την οδήγηση στο χώμα.

Μπροστινό πιρούνι KYB 43 χλστ. υψηλών προδιαγραφών, διαδρομή 230 χλστ.

Για αξιόπιστο χειρισμό στο χώμα και εύκολο έλεγχο του τιμονιού, η Ténéré 700 World Raid διαθέτει πιρούνι KYB 43 χιλ. με διευρυμένη διαδρομή 230 χιλ., το οποίο είναι πλήρως ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, αλλά και την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς. Έτσι, μπορείτε να κάνετε τις ρυθμίσεις που απαιτούνται, ανάλογα με το φορτίο, το έδαφος και την ταχύτητα. Η σκούρα επίστρωση Kashima των εξωτερικών σωλήνων είναι στο χρώμα του χαλκού και εξασφαλίζει ομαλότερη λειτουργία, περιορίζοντας τη στατική τριβή. Παράλληλα, παρέχει βελτιωμένη ανθεκτικότητα και αντοχή στη διάβρωση.

Ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού Öhlins

Τοποθετημένο πίσω ακριβώς από την πάνω πλάκα τιμονιού, το μικρό και ελαφρύ αμορτισέρ τιμονιού Öhlins παρέχει βελτιωμένο έλεγχο του πλαισίου, ιδίως σε δύσκολα εδάφη εκτός δρόμου. Οι 18 διαφορετικές ρυθμίσεις απόσβεσης σάς επιτρέπουν να επιλέγετε κάθε φορά το επίπεδο αίσθησης και ανάδρασης που προτιμάτε.

Πίσω αμορτισέρ με piggyback αλουμινίου και μεγάλη διαδρομή 220 χιλ.

Η πίσω ανάρτηση διαθέτει ανασχεδιασμένο μοχλικό καθώς και πίσω αμορτισέρ με δοχείο piggyback και σώμα αλουμινίου, τα οποία εξασφαλίζουν σταθερή απόσβεση. Ο μεγάλος αποσβεστήρας κρούσεων επιτρέπει καλύτερο χειρισμό σε σκληρό έδαφος, ενώ το αμορτισέρ της World Raid επιτρέπει διαδρομή 220 χιλιοστών στον πίσω τροχό, η οποία είναι μεγαλύτερη κατά 20 χιλ. από τη διαδρομή της Ténéré 700

Κινητήρας EU5 CP2 υψηλής ροπής

Όταν βιώσετε την εμπειρία που προσφέρει ο 2-κύλινδρος EU5 κινητήρας CP2 των 690 κ.εκ. με στρόφαλο 270°, θα καταλάβετε γιατί συγκαταλέγεται στους πιο επιτυχημένους κινητήρες της Yamaha. Η ισχυρή γραμμική ροπή αποδίδεται σε όλο το εύρος των στροφών και προσφέρει υψηλή αποτελεσματικότητα και έλεγχο στο χώμα, ενώ η εξαιρετική οικονομία καυσίμου, οι μικρές διαστάσεις και το χαμηλό του βάρος, τον καθιστούν ιδανικό για την περιπετειώδη αποστολή της μοτοσυκλέτας.

Κουτί φίλτρου αέρα νέας σχεδίασης

Το φίλτρο αέρα της Ténéré 700 World Raid σχεδιάστηκε ειδικά, για να αντεπεξέρχεται στα εξαιρετικά δύσκολα, εκτός δρόμου εδάφη, για τα οποία έχει κατασκευαστεί αυτή η Adventure μεγάλων αποστάσεων. Ενώ έχει τον ίδιο όγκο με εκείνο της Ténéré 700, το φίλτρο αέρα είναι εξοπλισμένο με έναν καινούργιο αγωγό εισαγωγής με κατεύθυνση προς τα εμπρός, ο οποίος έχει σχεδιαστεί ειδικά, για να εμποδίζει την είσοδο της σκόνης και των μικρών πετρών που εκτοξεύονται από τον πίσω τροχό.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Τύπος κινητήρα τετραβάλβιδος, Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 2EEK
Κυβισμός 689 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 80,0 χλστ. x 68,6 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 11.5:1
Μέγιστη ισχύς 54 kW στις 9.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 68 Nm στις 6.500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 4,3 λ./100 χλμ.
CO2 emission 100 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου

Σκελετός διπλός σκελετός, Χαλύβδινος σωλήνας
Γωνία Κάστερ 27º
Ίχνος 105 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης ανάρτηση με μοχλικό, Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 230 χλστ.
Διαδρομή πίσω 220 χλστ.
Εμπρός φρένο Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 282 χλστ.
Πίσω φρένο Μονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 245 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 90/90 – 21 M/C 54V
Πίσω ελαστικό 150/70 R 18 M/C 70V M+S

Συνολικό μήκος 2.370 χλστ.
Συνολικό πλάτος 905 χλστ.
Συνολικό ύψος 1.490 χλστ.
Ύψος σέλας 890 χλστ.
Μεταξόνιο 1.595 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 255 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 220 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 23,0 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 3,0 λίτρα

TIMH: από €13.400