DAYTONA ZONTES 350 T2
DAYTONA
ZONTES 350 T2
Η τελειότητα πέρα από τα όρια!
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Νέος Κινητήρας Υψηλής Σχέσης Συμπίεσης
Ο νέος κινητήρας 350 της ZONTES χάρη στην υψηλή σχέση συμπίεσης 12.3:1, προσφέρει υψηλές επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση.
Τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος, κινητήρας με απόδοση 39,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ.
Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση υγρού κάρτερ, εμφανίζει τη μέγιστη ροπή 32,8Nm στις 7.500 σ.α.λ.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της BOSCH. Η μονάδα EFI της BOSCH τελευταίας γενιάς, πέραν του ψεκασμού καυσίμου βελτιστοποιεί τη λειτουργία του βεντιλατέρ και τις λειτουργίες sport & fuel-saving.
Μονόδρομος και Υποβοηθούμενος Συμπλέκτης
Η 350 T2 διαθέτει μονόδρομο και υποβοηθούμενο συμπλέκτη με τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας να είναι πιο προβλέψιμη και σταθερή σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.
Νέα Γεννήτρια
Η απόδοση της νέας γεννήτριας είναι αυξημένη, με ταυτόχρονη μείωση της θερμοκρασίας και αύξηση της αξιοπιστίας. Το βάρος της είναι επίσης μειωμένο, κάτι που μεταφράζεται σε λιγότερους κραδασμούς.
Νέα Μέθοδος Χύτευσης Κυλίνδρου
Ο χωρίς επίστρωση εσωτερικά κύλινδρος διαθέτει λεπτά τοιχώματα, χάρη στη μέθοδο χύτευσης του αλουμινίου που εξέλιξε το εργοστάσιο, με αποτέλεσμα να δίνει τη δυνατότητα για πιο φαρδιές διόδους ψυκτικού και κατ’ επέκταση καλύτερη απαγωγή της θερμότητας.
ECO & SPORT Χαρτογράφηση
Με διπλή χαρτογράφηση, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες, την “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων ή την “S” για γρήγορη και απαιτητική sport οδήγηση. Κατά τη λειτουργία εξοικονόμησης καυσίμου το πρόγραμμα παρεμβαίνει προσωρινά μεταβάλλοντας τη χαρτογράφηση σε sport λειτουργία όταν οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν τις 7.000 στροφές, διευκολύνοντας τον αναβάτη σε προσπέραση έκτακτης ανάγκης.
Αποτελεσματικό Σύστημα Ψύξης
Η 350 Τ2 διαθέτει και ψυγείο λαδιού, ενώ το κυρίως ψυγείο διαθέτει μεγάλη επιφάνεια και αντίστοιχα απαγωγική ικανότητα. Το μεγάλης διαμέτρου βεντιλατέρ (140mm) εγγυάται την σταθερότητα της θερμοκρασίας κάτω από όλες τις συνθήκες, ακόμη και με χαμηλές ταχύτητες κίνησης.
Μεγαλύτερο Φιλτροκούτι – Νέο Φίλτρο Αέρα
Εντελώς νέας σχεδίασης είναι και το φιλτροκούτι της 350 Τ2, με αυξημένη χωρητικότητα κατά 30% σε σύγκριση με του 310. Χάρη και στη νέα σύνδεση συμβάλλει σημαντικά στην απόδοση της ροπής στις χαμηλές στροφές, ενώ σημαντικά μειωμένο είναι και το επίπεδο θορύβου.
Εντυπωσιακής Σχεδίασης Εξάτμιση
Το ανοξείδωτο περίβλημα και η νέα εσωτερική επίστρωση του τελικού της εξάτμισης διατηρούν χαμηλά τη θερμοκρασία, με στόχο όχι μόνο την απόδοση, αλλά και την άνεση του συνεπιβάτη, εξασφαλίζοντας παράλληλα μεγάλη διάρκεια ζωής.
Ηλεκτρικό Κλείδωμα
Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό της 350 Τ2 συμπεριλαμβάνεται και το ηλεκτρικό κλείδωμα της τάπας του ρεζερβουάρ, το κλείδωμα της σέλας και το κεντρικό κλείδωμα της μοτοσυκλέτας, με το πάτημα ενός κουμπιού.
Σύστημα Ελέγχου Πίεσης Ελαστικών TPMS
Το γερμανικό και υψηλής ακρίβειας σύστημα TPMS παρακολουθεί, ενημερώνει για τη σωστή πίεση και θερμοκρασία των ελαστικών και προειδοποιεί σε περίπτωση μη φυσιολογικής πίεσης στην οθόνη της μοτοσυκλέτας.
Η βέλτιστη κατάσταση των ελαστικών μέσω του TPMS προσφέρει ασφάλεια, οικονομία καυσίμου, μείωση εκπομπών CO₂, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και βελτιωμένη συμπεριφορά των ελαστικών.
Έγχρωμη TFT Οθόνη
Η έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης (HD), υψηλής φωτεινότητας (HB), TFT/LCD με τεχνολογία IPS για μεγαλύτερη γωνία θέασης, διαθέτει αυτόματη ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον.
Έχει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει. Διαθέτει λειτουργίες όπως συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο μέσω Bluetooth και πληροφορίες για τη θερμοκρασία και την πίεση των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο.
Σύστημα Keyless Gen 2.5
Το επαγωγικό κλειδί Gen 2.5 διαθέτει προηγμένη τεχνολογία κρυπτογράφησης με εξαιρετική αντικλεπτική προστασία.
Η ενσωματωμένη κεραία HF ενισχύει το σήμα του πομπού που αναγνωρίζεται από τη μοτοσυκλέτα όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου. Με θέση για μπρελόκ, το Keyless σύστημα τελευταίας γενιάς έχει δείκτη αδιαβροχοποίησης IP67. Σε συνδυασμό με την ηλεκτρονική κλειδαριά τιμονιού δεύτερης γενιάς, προσφέρει στον αναβάτη την καλύτερη δυνατή εμπειρία, διευκολύνοντας την καθημερινότητά του.
Διαθέτει επίσης ενσωματωμένο σένσορα, που λειτουργεί ακόμα κι αν η στάθμη μπαταρίας του πομπού είναι χαμηλή.
Full LED Φώτα
Τα φωτιστικά σώματα είναι όλα τεχνολογίας LED, προσφέροντας ένα φυσικό και απαλό φωτισμό, με μεγάλη διασπορά δέσμης και μεγάλη διάρκεια ζωής.
Διπλή Θύρα USB QC3.0
Η θύρα φόρτισης USB διαθέτει 2 USB εξόδους QC3.0 για την ταχεία φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα. Κατά τη φόρτιση συσκευών κάθε θύρα μπορεί να φορτίσει με ισχύ 18W.
Ρυθμιζόμενη Ζελατίνα
Η ζελατίνα, η οποία ρυθμίζεται ηλεκτρικά, διαθέτει το απαραίτητο ύψος και πλάτος ώστε να καλύπτει απόλυτα τον αναβάτη, σχεδιασμένη αεροδυναμικά ώστε να αποφεύγονται οι στροβιλισμοί και το φαινόμενο της υποπίεσης.
Προστατευτικά Κάγκελα
Η 350 Τ2 διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό της προστατευτικά κάγκελα για τον κινητήρα και τα πλαστικά, μελετημένα προσεκτικά, ώστε ακόμη και οι μικρές ανώδυνες πτώσεις να μην τραυματίσουν στο ελάχιστο το πανέμορφο σχεδιαστικά κοστούμι της.
Ρυθμιζόμενα Λεβιέ Αλουμινίου
Τα πεντάλ ελέγχου φρένου και αλλαγής σχέσεων διαθέτουν δυνατότητα ρύθμισης τριών θέσεων για μεγαλύτερη εργονομία και άνεση.
Ακτινωτοί Τροχοί με Tubeless Ελαστικά
Οι τροχοί (19’’ μπροστά και 17’’ πίσω) είναι ακτινωτοί με μικρότερο βάρος, χάρη στη νέα εξελιγμένη μέθοδο κατασκευής τους, και είναι σχεδιασμένοι για tubeless ελαστικά.
Φρένα J.Juan και ABS της Bosch
Η νέα 350Τ2 είναι εξοπλισμένη με δικάναλο ABS, το οποίο συνδυάζεται μπροστά με μια ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων της J.Juan και δίσκο μεγαλύτερης διαμέτρου (320mm) και πίσω με έναν επίσης μεγαλύτερο δίσκο στα 265mm.
Αναβαθμισμένες Αναρτήσεις
Οι αναρτήσεις της 350Τ2 αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43mm μπροστά, με μεγαλύτερο ποσοστό ακαμψίας και διαφορετικές εσωτερικές ρυθμίσεις, ενώ το αμορτισέρ πίσω, διαμέτρου 52mm, έχει κι αυτό μεγαλύτερο έμβολο, νέα settings και χαρακτηριστικά που συναντώνται σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες.
Αλουμινένιο Ψαλίδι
Το αλουμινένιο ψαλίδι έχει κατασκευαστεί με τις πιο σύγχρονες μεθόδους χύτευσης του εργοστασίου και χάρη στο συνδυασμό των υλικών και της συγκεκριμένης τεχνολογίας, επιτυγχάνονται χαρακτηριστικά ακαμψίας για το αλουμίνιο παρόμοια με αυτά του χάλυβα, διατηρώντας παράλληλα το βάρος χαμηλά.
Νέας Σχεδίασης Σέλα
Η σέλα, πέρα από το διαφορετικό αφρώδες για μεγαλύτερη άνεση, έχει αλλάξει και το σχεδιασμό της επένδυσης με καλύτερες αντιολισθητικές ιδιότητες.
Προστατευτικές “Χούφτες”
Στον τομέα της προστασίας, επανασχεδιασμένες είναι και οι προστατευτικές χούφτες, που καλύπτουν μεγαλύτερη επιφάνεια και διαθέτουν ενίσχυση από αλουμίνιο.
Προέκταση Πίσω Φτερού
Η αλουμινένια προέκταση στο πίσω φτερό, εγγυάται πως οι λάσπες και τα νερά δεν θα λερώσουν τον εξοπλισμό του αναβάτη, στις εκτός δρόμου εξορμήσεις του.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
KΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος Υγρόψυκτος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 1 – DOHC / 4
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 84.5 x 62
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI (BOSCH)
ΚΙΒΩΤΙΟ 6 Ταχύτητες
ΙΣΧΥΣ 39,5ps / 9500rpm
ΡΟΠΗ 32,8Nm /7.500rpm
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 19 L
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 3,7L /100km (WMTC3)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 2135 x 850 x 1360/1420
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1420mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ 175mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 820mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) 196 kg
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 320mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα J.Juan και ABS
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 265mm και ABS
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ Ανεστραμμένο πιρούνι 134mm – 43mm
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Monoshock
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/80R-19
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 160/60R-17