DAYTONA ROCKSTAR 500

DAYTONA

ROCKSTAR 500

Μονόμπρατσο. Μοναδικό στυλ.
Σε προκαλεί με την απλότητά του…
Μονόδρομος η επιλογή του.
Τελικά, ένα “καθημερινό” όχημα που το χρειάζεσαι,
χωρίς να σε “χρειάζεται!”
ROCKSTAR 500
Ζήσε τη Rock πλευρά της ζωής σου.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

FULL LED φωτισμός
Τεχνολογία και vintage αισθητική συνυπάρχουν στο ROCKSTAR 500
Full LED φωτιστικά σώματα – Full vintage αισθητική

Κινητήρας Υψηλών Επιδόσεων
Στην καρδιά του ROCKSTAR 500 είναι ο δοκιμασμένος δικύλινδρος, υγρόψυκτος, 8-βαλβιδος, 6-τάχυτος κινητήρας της Loncin,
43 ίππων και μέγιστης ροπής 40.5 Nm.
Η τροφοδοσία του ROCKSTAR 500 γίνεται από το σώμα ηλεκτρονικού ψεκασμού της BOSCH.
Η μόλις 3,9 λίτρα ανά 100 χλμ. κατανάλωση, σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ 18L δίνει αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 450Km.

Τροχοί αλουμινίου & PIRELLI ελαστικά
Οι εντυπωσιακές ζάντες από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, προσδίδουν παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα.
Τα Radial ελαστικά της PIRELLI της σειράς MT60 , διαστάσεων 110/80-18 μπροστά και 160/60-17 πίσω, εξασφαλίζουν υπέροχο κράτημα, ενώ ο βελτιωμένος σχεδιασμός του πέλματος τους ενδείκνυται για χρήση σε όλες τις καιρικές συνθήκες και σε όλα τα εδάφη.

Μονόμπρατσο ψαλίδι κράματος αλουμινίου
Το μονόμπρατσο ψαλίδι, αποτελεί ένα από τα σημεία αναφοράς του ROCKSTAR 500. Με όμορφο και ομοιογενές σχήμα, προσδίδει μία άγρια ομορφιά στη μοτοσυκλέτα, βοηθώντας παράλληλα στην απλή και γρήγορη αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση του πίσω τροχού.

Πέδηση με υπογραφή NISSIN
Το ROCKSTAR 500 εμπνέει σιγουριά στον αναβάτη με δύο κυματοειδείς δίσκους μεγάλης διαμέτρου – 300mm – εμπρός και έναν κυματοειδή δίσκο 240mm πίσω.
Οι διπίστονες δαγκάνες σε κάθε δίσκο φέρουν την υπογραφή της NISSIN.
Το δικάναλο σύστημα ABS φέρει τρεις επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας.

Αναρτήσεις KAYABA
Το σύστημα αναρτήσεων του ROCKSTAR 500 είναι της Kayaba (KYB).
Με ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 χιλ και διαδρομής 155 χιλ εμπρός και μονό αμορτισέρ διαδρομής 80 χιλ με μοχλικό πίσω.

Ευκρινής LCD Οθόνη
Το ROCKSTAR 500, διαθέτει μεγάλη LCD οθόνη με διακριτική σχεδίαση, χωρίς να μειώνει τη scrambler αισθητική του.

Μοναδικής σχεδίασης σέλα
Η ενιαία σέλα δημιουργεί δύο επίπεδα και έρχεται σε πλήρη αρμονία με το retro στιλ.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 471cc
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 2 Παράλληλοι / 8
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI BOSCH
ΙΣΧΥΣ 43 ps/8500 rpm
ΡΟΠΗ 40.5 Nm/6500 rpm
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ 2 Κυματοειδείς Δίσκοι 300 mm με διπίστονες Δαγκάνες Nissin
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Κυματοειδής Δίσκος 240 mm με διπίστονη Δαγκάνα Nissin
ABS 2κάναλο με 3 επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ /ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) Ανεστραμμένο Πιρούνι KAYABA (155mm / Ø41mm)
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Monoshock KAYABA
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/80-18 Τubeless Radial PIRELLI
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 160/60-17 Τubeless Radial PIRELLI
ΜΕΤΑΔΟΣΗ 6 Ταχύτητες
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 2110mm x 895mm x 1145mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 805mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) 194 kg
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 18.0 lt
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 3.9 l/100km

TIMH: €5.995