YAMAHA R7

YAMAHA

R7

Ο Κόσμος των R συναντά τον δικό σας!

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ο ζωηρός κινητήρας CP2 689 κ.εκ με συμπλέκτη A&S προσφέρει υψηλή ροπή επιτάχυνσης για πραγματικά συναρπαστική εμπειρία οδήγησης στην πίστα και στον δρόμο. Το εξαιρετικά στενό και αεροδυναμικό πλαίσιο διαθέτει επιθετική όψη με διπλά φώτα θέσης και ισχυρό κεντρικό προβολέα LED, ενώ το κομψό πίσω μέρος και το ρεζερβουάρ έχουν διαμορφωθεί με γνήσιο DNA της σειράς R. Τα φρένα και η ανάρτηση υψηλών προδιαγραφών της R7 είναι ιδανικά για βέλτιστο έλεγχο κατά την κίνηση σε στροφές και κατά το φρενάρισμα.

Το μπροστινό τμήμα της R7 είναι το μικρότερο σε διαστάσεις από τα μοντέλα της σειράς R και εξασφαλίζει τα υψηλότερα επίπεδα αεροδυναμικής απόδοσης, ενώ το κουμπωτό τιμόνι, τα πίσω σετ και η ανάγλυφη σέλα εξασφαλίζουν προσαρμόσιμη και sport θέση οδήγησης. Αυτή η εξαιρετική Supersport νέας γενιάς κάνει τον Κόσμο των R πραγματικότητα για αναβάτες, όπως εσάς, που αναζητούν συγκινήσεις, είτε οδηγούν στην πίστα, είτε στον δρόμο.


Με μια ματιά

  • Κινητήρας CP2 689 κ.εκ. υψηλής ροπής
  • Sport σχεδίαση με DNA της σειράς R
  • Αεροδυναμικό κάλυμμα και όψη με δύο φώτα θέσης
  • Συμπλέκτης A&S για καλύτερο έλεγχο
  • Ελαφρύ πλαίσιο διαμορφωμένο για ακαμψία
  • Ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ με μοχλικό
  • Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι 41 χλστ.
  • Η sport και εργονομική θέση οδήγησης προσφέρει βέλτιστη ευελιξία
  • Ακτινική δαγκάνα μπροστινού φρένου
  • Ελαφριές ζάντες 10 ακτίνων
  • Προαιρετικό σύστημα Quick Shift για απρόσκοπτα ανεβάσματα
  • Χρώματα νέας γενιάς
  • Γνήσιο στυλ της σειράς R
  • Διατίθεται και έκδοση 35 kW για άδεια A2

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, δικύλινδρο, Υγρόψυκτος, 2EEK, τετραβάλβιδος
Κυβισμός 689 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 80,0 x 68,6 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 11,5:1
Μέγιστη ισχύς 54,0 kW (73,4 PS) στις 8.750 σ.α.λ.
Limited power version 35,0 kW (47,6 PS) στις 7.750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 67,0 Nm (6,8 kg-m) / 6.500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 4,2 L/100 km
CO2 emission 98 g/km
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου

Σκελετός Περιμετρικός
Γωνία Κάστερ 23°40
Ίχνος 90 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης Ψαλίδι, ανάρτηση με μοχλικό
Διαδρομή εμπρός 130 χλστ.
Διαδρομή πίσω 130 χλστ.
Εμπρός φρένο Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 298 χλστ.
Πίσω φρένο Μονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 245 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 120/70ZR17M/C (58W) Χωρίς σαμπρέλα
Πίσω ελαστικό 180/55ZR17M/C (73W) Χωρίς σαμπρέλα

Συνολικό μήκος 2.070 χλστ.
Συνολικό πλάτος 705 χλστ.
Συνολικό ύψος 1.160 χλστ.
Ύψος σέλας 835 χλστ.
Μεταξόνιο 1.395 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 135 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 188 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 13,0 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 3,0 λίτρα

TIMH: από €9.890